Framtidsplaner

Japp idag skall jag diskutera framtidsplaner i min blogg. Varför det kanske någon undrar och jag skall lite snabbt förklara det. 2008 var förutom min trädgård ett väldig tufft år, och mycket i min omgivning svajade rejält. Men även som i de värsta stormar, vinden mojnar och lugnet infinner sig. 2009 hade vi alla i familjen hoppats skulle bli lugnare MEN redan den andra januari ramlade jag på en isfläck och slog i med handen så kraftig att handleden bröts. 5 veckor med gips och oerhörda problem som följd togs i allfall gipset bort idag. Handen hade läkt bra men massor av träning återstår för att bli helt bra. Det känns ändå bra och positivt nu när jag är "gipsfri" och kan göra lite mera saker mot tidigare. De senaste veckorna har jag behövt be om hjälp till nästan allt.

♥♥♥

Planerna just nu är att inom väldigt snar framtid flytta på de krukor med vårlökar jag planterade i höstas. Och jag kanske till och med snart kan bära ut dem själv, jag får nog vänta till dess i alla fall.  

Jag planterade massor av olika sorters lökar i höstas, tulpaner, svarta, vita, röda mm. Även massor av krokus, olika sorters snödroppar och den lite ovanligare snöklockan. Jag petade även ner några påskliljor, även att jag inte är så förtjust i dem.




Som ni säkert redan förstått älskar jag vita blommor, hittade en underbar bild på tulpaner som jag vill dela med mig av. Titta och Njut!!!

Förra året köpte jag lökar för över 800 kronor så jag hoppas verkligen den investeringen blir lönsam. Jag lovar att många bilder om resultatet av detta kommer att visas på denna blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0